Warunki reklamacji

Warunki reklamacji

Reklamacje


1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty, wolne od wad fizycznych i prawnych.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: reklamacje@inlea.pl  lub na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy w § 3 

4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego  terminie   14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione 

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na Adres Zwrotu Produktów43-400 Cieszyn, ul. Kościuszki 33, OlzaLogisic - SHOP-INLEA s.r.o.

7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.